O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Pudełko z kwiatami



Nie zawsze na urodziny trzeba dawać kartkę. Postanowiłam zrobić dla Szwagierki pudełko z kwiatową kompozycją. Powstało ono na bazie pudełka z okienkiem ze Scrapek.pl.
Na pierwszy rzut oka w opakowaniu jest sporo elementów, ale składa się to pudełko wyjątkowo prosto.


Do ozdobienia pudełka i wykonania kwiatków użyłam papieru bazowego z bloczka Gossamer Blue od LemonCraft. Ikleiłam nim wieczko pudełka i jego środkową część. Pozostałą część pudełka potuszowałam na brązowo (następnym razem najpierw potuszuję, a potem dopiero posklejam).


Wieczko podkleiłam folią i delikatnie ozdobiłam, Zależało mi, aby po złożeniu obie kompozycje do siebie pasowały. Dwa rogi ozdobiłam narożnym stemplem i perełkami. Górny róg to mini-kompozycja kwiatowa ułożona na liściach czereśni. Składa się ze zwijanej różyczki i turkusowych róż na taśmie tiulowej z APScraft. Na dole umieściłam zaś delikatną tekturkę potuszowaną na odpowiednie kolory i "40". Bardzo mi się tutaj przydał pędzelek wodny.


Dwie strony wieczka ozdobiłam również koronkową taśmą samoprzylepną. Kupiłam ją kiedyś w Skarbnicy Pomysłów, bo mi się wzór podobał. A teraz coraz częściej przydaje mi się w pracach.






W środku umieściłam kwiatową kompozycję ułożoną na koronkowej serwetce wyciętej wykrojnikiem. Kompozycję rozmieściłam wokół banerka z napisem "Moc życzeń", który podkleiłam banerkiem M z APScraft.


Na rogach(przeciwnych niż na wieczku) odbiłam narożny stempel.


Do ozdobienia dołu pudełka idealnie nadała się koronkowa taśma.



Z wykrojników kwiatowych Craft Passion powstały dwa duże, przestrzenne kwiaty. Umieściłam je w rogach pudełka w towarzystwie dużych liści czereśni. Ich środki ozdobiłam turkusowymi pręcikami, a brzegi lekko potuszowałam.




Przy napisie znalazły się zwijane różyczki w towarzystwie turkusowych róż na taśmie tiulowej, gałązek fasoli i małych listków czereśni z APScraft.





Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #22 - BINGO na blogu Essy-floresy (wybrałam: ręcznie robione kwiaty - stemple - koronka lub sizal)


- Koronkowy zawrót głowy, czyli wyzwanie kwietniowe na blogu Miszmasz Papierowy




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny i niepowtarzalny prezent! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nietypowy ale świetny prezent stworzyłaś Dorotko :)
    Dziękuję za zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bogato i pomysłowo Doroto :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa forma pamiątki, bardzo mi się podoba. Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa alternatywa dla zwykłej kartki. Fajnie to sobie wymysliłaś. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, na bogato a jednocześnie bardzo spójnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten komplet. Dziękuję za udział w zabawie z APScraft.
    Karolina DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełeczko.Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  9. elegancki stylowy !
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełeczko :)Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszMasz Papierowy !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...