O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 17 maja 2017

Biel z odrobiną zieleni



Witajcie Kochani w teą słoneczna środę. Dzisiaj pokarzę Wam lekką i delikatna kartke na 75-te urodziny.
Jak na taka uroczystość, być może ma niecodzienna kolorystykę - biel i zieleń, ale tak mi sie wymyśliło.


Do jej wykonania wykorzystałam biały papier wizytówkowy i zielona strone papieru Parisienne Moonlight/Viridian marki Altair Art. Ze Skarbnicy Pomysłów wykorzystałam tez półperełki.



Tekturkę zembossowałam białym pudrem. Gdzieniegdzie wystaje spod niej wytłoczony za pomową folderu wzór. W tą stylistyke idealnie wpasowała mi się biała koronka.



Do ułożenia kompozycji kwiatowej postanowiłam użyć zwijanych różyczek. Powstały one z papieru wizytówkowego popsikanego perłową mgiełka i białego papieru czerpanego. Dodałam do nich jeszcze białe róże na tiulowej taśmie z APScraft. Oczywiście nie mogło się obyć bez APS-owych listków i gałązek, czyli liści czereśni i gałązki fasoli.








Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #4 - z moodboardem na blogu Laserowe Love - skojarzył mi sie z babcinymi koronkami, perłami i delikatnością


- Wyzwanie #57 - Białe kwiaty na blogu Crafty Moly


- Wyzwanie #23 - Czysto, lekko, biało... na blogu Essy-floresy




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Piękny bukiet kwiatów i bardzo elegancka kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zieleń..........a u mnie to widać niebieskawy kolorek,ale cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Godna oprawa takiej uroczystości! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na bogato wyszło, jak na taką godną rocznicę przystało. Pracowicie uwiłaś spory bukiecik. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. I bardzo zgrabnie umyśliłaś sobie Doroto to zestawienie kolorystyczne ;) piękna kartka na jakże dostojny jubileusz urodzin :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wykorzystałać APSowe wykrojniki! Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo delikatna, ale tez sporo się na niej dzieje :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie elegancka kartka, pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna rocznica w pięknej oprawie, a bukiecik rewelacyjny :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z Stworzone z Apscraft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka elegancka !!
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...