O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 26 sierpnia 2017

Komunijny komplet



Do maja jeszcze szmat czasu, a mnie naszła ochota na zrobienie kartki w pudełku na Pierwszą Komunię Świętą. Kolorystycznie kartka jest "neutralna", nadaje się dla dziewczynki i dla chłopca.


Komplet powstał na śnieżnobiałej bazie. Dlatego pudełka nie oklejałam, bo samo w sobie prezentuje się pięknie. Dodałam tylko lekkie dekoracje.


Do stworzenia kartki użyłam papierów marki Altair Art: Breath of Spring 09 i Forest/love of life.


Główną ozdobą kartki jest monstrancja marki Anemone ze Scrapek.pl.
Ozdobiłam ją białymi różyczkami w towarzystwie winorośli i gałązek fasoli z APScraft.













Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Uroczy komplet, pięknie się prezentuje:) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw :)
    Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...