O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 31 marca 2018

Kilka pisanek



Tak mnie w czwartek naszło, że w tym roku nie zrobiłam żadnej dekoracji na Wielkanoc.
Znalazłam kilka małych i jedno większe jajko styropianowe. No i postanowiłam nadać im trochę koloru i blasku.
Małe jajeczka pomalowałam farbkami i delikatnie je ozdobiłam. W ruch poszły wstążeczki, kwiatki (od Aveo Art), piórka, naklejki i świecidełka.
Efekty poniżej.

Jajka prezentuję w kwiatowej kompozycji, którą dostałam na zakończenie stażu od koleżanek z pracy.






Na wielu blogach można w tym roku spotkać czarne pisanki. Pokusiłam się i ja, żeby spróbować ozdobić tak jajko. Do tego celu wybrałam nieco większą bazę.


Jajko pomalowałam czarnym gesso. Przykleiłam tekturkowy border i kwiatuszki oraz metalowy element. Dół i przestrzenie między tekturkami ozdobiłam szklanymi mikrokulkami. Jeszcze raz potraktowałam całość czarnym gesso. A potem w ruch poszły woski do APScraft: metal srebro księżycowe, kameleon różowo-fioletowa, metal grafit, metal wino czerwone i kameleon białe złoto.
Gdzieniegdzie dodałam tez kryształowe mini-kwiatuszki.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...