O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 29 marca 2018

Wielkanoc 2018 (20)



Zdaje się, że to ostatnia kartka wielkanocna w tym roku. I nawet udało mi sie wszystkie pokazać przed Świętami.
To druga kartka z tych "świeckich"/ Ozdobiłam ją tekturkowym jajkiem od Essy-floresy.


Blasku pracy nadają muśnięcia woskiem kameleon - białe złoto od APScraft. Znalazł się on na jajku i wykrojnikowych gałązkach (żeby nie zlewały się z zielonym tłem). Do pokolorowania kwiatków użyłam suchych pasteli. A wśród gałązek skrył się maleńki zajączek.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...