O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 27 czerwca 2018

Cud życia



Czas oczekiwania na dziecko, jest czasem szczególnym. Warto zachować z tego okresu wspomnienia, bo są one niepowtarzalne.
Na ten czas oczekiwania zrobiłam dla koleżanki album ciążowy. Do tego celu wykorzystałam bazę ze Scrapińca, którą spięłam kółkami.


Bazę najpierw pomalowałam pastelowymi farbkami, a potem okleiłam papierami z kolekcji Flower Harmony marki Altair Art. Wykorzystałam każdy z papierów z tej kolekcji. Część tagów wycięłam z papieru a, a pozostałe elementy z pasków: Ever Dream 11, Flower Harmony - pasek kwiaty i liście i Flower Harmony - pasek napisy ENG.



Okładkę dodatkowo ozdobiłam tekturkowymi balonami i napisem.


Baloniki pomalowałam farbkami i lekko oprószyłam brokatem z APScraft.



A wszystkie napisy wycięłam banerkiem M z APScraft.




Na okładce znalazły się również półperełki, jako nawiązanie do ozdób umieszczonych na kobiecej postaci.


Na niektórych stronach są kieszonki i miejsca do włożenia tagów lub innych elementów.

























A ta piekna grafika śpiącego maluszka pochodzi od Alice.


To mój pierwszy album ciążowy. Mam nadzieję, że się spodoba.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...