O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 19 lipca 2018

Kartka wg mapki



Za oknem nieśmiało wychodzi słonko. Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę zrobioną do mapki na Wyzwanie #37 - Mapka na blogu Essy-floresy.



Do jej zrobienia wykorzystałam papier Hello lovely 05 od Essy-floresy i papier Pustynia z APScraft.
Wykorzystałam też warstwową ramkę od Essy-floresy z koronkową górą. Kompozycję ułozyłam z kwiatów od Ewy z AVEO ART. I jeszcze brakowało mi napisu. Wykorzystałam essową tekturkę z najlepszymi życzeniami. Napis najpierw wytuszowałam, potem zembossowałam przezroczystem pudrem i na koniec przetarłam woskiem metal złoto królewskie z APScraft.



Między warstwami papieru umieściłam koronkowy wycisk z silikonowej foremki, którą wykonałam na DWC 2018 we Wrocławiu. O tej:




Kartkę zgłaszam też na Wyzwanie #44 - Koronka na blogu Cherry Craft.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

19 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, super warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie vintage'owe klimaty Ci wyszły Doroto :) fajna karteczka :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :) P.S. ta dwuwarstwowa ramka...jest essowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Nie miałam podpisanej tej tekturki. Już poprawiłam w treści.

      Usuń
  3. Bardzo fajna hmmmm taka inna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka! Bardzo podoba mi się zestawienie kolorowych kwiatuszków ze stonowanymi papierami!🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna interpretacja mapki, kartka piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne radosne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie Ci wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu mapkowym na blogu Essy-floresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna , radosna karteczka.Tez lubie warstwowe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo ładna kartka. No i podziwiam tę niezwykle drobną koronkę.Trudno z foremki taką wyjąć. Nie raz mi się takie drobiazgi porozrywały. No i szkoda, że to cudo takie "schowane" w pracy. Można nie zauważyć :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z koronką z wycisków - nadaje oryginalności. Szykowne beże z wiosennymi kwiatami tworzą niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpisuję się pod wypowiedzią Iwony obiema rękami! Lepiej bym tego nie ujęła😁 Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kompozycja. Świetnie wyglądają przeszycia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, piękna kolorystyka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka, świetne połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka w wesołych, radosnych kolorkach na skromnym i delikatnym tle :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...