O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 24 lipca 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - lipiec bis


Idąc za ciosem zrobiłam kolejny lift lipcowej kartki świątecznej z Rogatego bloga.
Tym razem wybrałam kartkę Natalii - Zaczarowany Papier.



Moja kartka jest bardzo prosta. Jej główną ozdobą jest tekturka Maryja z Dzieciątkiem ze sklepu I KROPKA.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Widzę, że na święta będzie komplet kartek jak znalazł! Chyba już pisałam, że uwielbiam ten świąteczny motyw? Potwierdzam więc. Kartka świetna, zawiera wszystko, co powinna w związku z Bożym Narodzeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz mieć całą masę świątecznych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie:) pięknie wychodzą Ci karteczki ze świątecznym klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie karteczki ;) Będzie do kogo wysyłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje lifty są cudowne! Klasa sama w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczo wygląda ;) Bardzo się cieszę, że moją karteczkę zliftowałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...