O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 24 września 2018

Szara improwizacja



Dzisiaj przedstawiam Wam nietypową dla mnie kolorystycznie kartkę. Jest szaro-srebrna (srebrny to tez odmiana szarości) z niewielkimi dodatkami bieli.
Koloru szarego raczej używam jako dodatku, a nie koloru dominującego.


Kartka powstała z szarego papieru z bloczka Ever and Always marki Altair Art.



Papier, tekturki i różyczki pokolorowałam woskami z APScraft: srebrnym, grafitowym i perłowym.



Całość uzupełniłam dużym srebrnym kwiatem i elementami z foremek silikonowych. Masa do ich wypełnienia powstała z białego gesso i gel medium z APScraft.







Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- SZARY na blogu Tworzę w Jednym Kolorze


- Wyzwanie 9/2018: Monochromatycznie na blogu Altair Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

21 komentarzy:

  1. Bardzo udana ta improwizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyszła ta Twoja szara improwizacja :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny projekt, dziękuję ze zabawę z marka Altair Art oraz APScraft.,

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna improwizacja też chciałabym tak umieć improwizować...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jestem pod wrazenwra. Ma taki wręcz halloweenowy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj miało być "wrażeniem". Telefon pisze co chce 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała w tych szarościach, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawa dzięki różnym fakturom i odcieniom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita, świetna kompozycja :) dziękuję za udział w zabawie Fan miesiąca AltairArt - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOO...ciekawa praca . Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w zabawie Fansite AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous card! you've made a stunning monochromatic card. thank you for playing with us at Altair Art challenge.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...