O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 17 października 2018

Boże Narodzenie 2018 (13)


Dzisiejsza kartka jest moją interpretacja mapki na Wyzwanie październikowe na blogu the Scrappy Sketches.



Na delikatnym deskowym tle umieściłam kolorowe koła z prasowanego sizalu, papieru wizytówkowego i papieru brokatowego. Obrazek ze Świętą Rodziną umieściłam w delikatnej ramce ze sklepu I KROPKA.
Ramkę lekko pokryłam woskiem w kolorze białe złoto i jasnozielonym. Dokleiłam kryształowe mini-kwiatuszki i gwiazdę betlejemską od APScraft.



Napis jest digi-stemplem od Bloomcraft. Dostęp do nich można uzyskać zapisując się na newsletter.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Śliczna, nieskomplikowana praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna świąteczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Świetnie wykorzystana mapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł na wykorzystaie mapki w kartce

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wykorzystałaś mapkę, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa kompozycyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super praca w oparciu o mapkę od razu zauważyłam inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza, dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość skromna, ale bardzo efektowna karteczka :) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie skomponowana kartka i bardzo efektowna poinsetia
    Dziękuję za udział w zabawie APScraft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...