O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 31 października 2018

Grudniownik 2018 - październik



Na Rogatym blogu nadrabiamy lekkie zaległości w tworzeniu naszych grudniowników.
Kolejne karty nadal powstają z kolekcji Festive Bells marki Altair Art.


Wszystkie karty mojego grudniownika można zobaczyć TUTAJ.

12 i 13 kartę sponsoruje POGODA i Zawiedzki do prezentów.

Spodobała mi się idea oznaczania pogody na każdej karcie albumu. Zrobiłam więc małą kopertę, aby umieścić w niej wyciete śnieżynki, słoneczka, chmurki i krople deszczu. Na razie wycięłam kilka śnieżynek. Ale do początku grudnia jest jeszcze trochę czasu, więc sporo zdążę wyciąć.
A pogodę zawsze można sprawdzić przez okno.










Zawieszki do prezentów warto przygotować sobie wcześniej. Na pachnącej pomarańczami stronie znajdzie się miejsce na zdjęcie bilecików zrobionych przeze mnie. A w kopercie, którą tworzy baza umieszczę te zdjęte z moich prezentów. Oczywiście jak będę grzeczna i takowe otrzymam :-)









Karty nr 14 i 15 przeznaczone są na świąteczne ciasteczka i spotkanie/dokarmianie zwierząt/ptaków.

Od wielu lat pieke pierniczki. Ciekawe, czy będę miała w tym roku na to siły. Bo bagatela zazwyczaj wychodzi mi ich ok 200 - 300 szt. Tutaj zarezerwowałam miejsce na ich zdjęcie i przepis. No bo co roku tego przepisu szukam.







Swojego zwierzaka nie mam. Ptaków nie dokarmiam, ale... może uda mi się uwiecznić odwiedzające co roku okolicę dziki. A może jakieś inne zwierzaczki spotkam i uwiecznię.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Co roku planuje grudniownik i co roku.... nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobione strony. To chyba czas, abym i ja sobie przygotowała grudownik🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentują karty Twojego grudniownika :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak bedzie całość wygladała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa jestem jak wyjdzie całość, bo zapowiada się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam niecierpliwie na całość. Każda kolejna strona jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karty! A ja z moim grudniownikiem.... oj daleko, daleko w lesie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie Doroto prezentuje się Twój album.
    Ja w końcu uzupełniłam wszystkie brakujące strony.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...