O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 23 października 2018

Karpacz w zdjęciach



Przed wakacjami przygotowałam sobie bazę albumu z miejscem na notatki z wycieczek.
Podczas wyjazdu na bieżąco uzupełniałam wpisy dotyczące każdego dnia. Na specjalnie przygotowanych kartonikach zbierałam pamiątkowe stempelki.
A teraz przyszedł czas na uzupełnienie go zdjęciami i innymi dodatkami.
Musiałam dorobić 6 kart.

Album ma wymiar 15 x 15 cm, ale pomieścił 107 zdjęć i mnóstwo dodatków.


W związku z tym troche przytył. Tak wyglądał przed uzupełnieniem...


...a taki grubasek jest finalnie.


Do wakacyjnych albumów robię odbitki 10 x 15 cm, przy czym na każdej z nich znajdują się dwa zdjęcia.

Poniżej zdjęcia uzupełnionych stron bez szczegółów. A w kopercie znalazła się mapa Karpacza i folder z atrakcjami wartymi zobaczenia.












































Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Świetny ten album po wypełnieniu, nabrał takiego życia :) Podziwiam, zawsze się zbieram, aby zrobić taki album i jeszcze nigdy mi nie wyszło. I nie wiem w sumie czemu, brak czasu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny album, po brzegi wypełniony wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pamiątka! W zimne i ciemne wieczory będzie Ci przypominać wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny album! Świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ten albumik to scrap w najczystszej postaci :) bardzo lubię takie albumy pełne notatek zdjęć i pamiątek. SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, to co lubię z takich albumów, to że zawsze się ogląda je z zaciekawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno o wspanialszą pamiątkę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...