O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 2 października 2018

W zieleni...


Dzisiaj zagłębiam się w zieleniach za sprawą papierów z bloczka The Berry Copse od Studio75.
Lekko wzbogaciłam je zielonym i turkusowym woskiem od APScraft.
Kartka powstała na bazie składanej na trzy. Ja dodatkowo przednią część jeszcze raz "złamałam".




Przód kartki ozdobiłam warstwową ramką od Essy-floresy. Jej spodnią część pokryłam zielonym, a górną turkusowym woskiem. Przed jej sklejeniem dodałam między warstwy białą gazę.


Dodałam też dwa rodzaje kwiatów z białego foamiranu wycięte wykrojnikiem lilia i nasturcja mała od APScraft. Ich środki lekko pokolorowałam zielonym woskiem. Dodałam pręciki i brokatowe ćwieki jako środki kwiatów. Dodałam też gałązki fasoli i liście czereśni.







Drugie skrzydełko kartki ozdobiłam kawałkiem gazy oraz lilią i nasturcją w towarzystwie gałązki fasoli i liści czereśni. Po złożeniu tworzą spójną całość.




A środkowa część przeznaczona jest na życzenia.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #118 - praca z użyciem gazy na blogu 123 Scrapuj Ty!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...