O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 1 października 2018

Z serwetką



Witam Was serdecznie w ten październikowy poniedziałek. Dzisiaj przedstawiam kartkę złożoną na trzy. Inspiracją do jej zrobienia były wzory i kolorystyka papieru.
Wykorzystałam delikatne papiery z bloczka The Beautiful Moments marki Altair Art. Trochę pobawiłam się w wycinanie, chociaż przychodzi mi to z coraz większym trudem.




Do kartki dołożyłam złote serwetki wycięte wykrojnikami. Złoto pięknie uzupełnia i wzbogaca całą kolorystykę.


Napis wycięłam z essowego arkusza Hello lovely 07. A całość uzupełniłam akrylowymi kroplami.









Kartkę zgłaszam na Wyzwanie - S jak Serwetka na blogu Kartkowe ABC




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...