O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 listopada 2018

Boże Narodzenie 2018 (35)



W mroźne i śnieżne dni przyjemnie jest sie otulić ciepłym puchatym swetrem.
I z takiego papieru, w sweterkowy wzór, powstała kolejna okrągła kartka.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Piękna kartka - takie ciepła, przytulna, przez wzór papieru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta karteczka. Kształt uniwersalny. Papier taki bardzo tu pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, co to za papier ten wzór sweterkowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne są te okrągłe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kartka :) podoba mi się ten sweterkowy wzor, pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle prawdziwie świątecznie i ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweterkowy papier sprawia, że kartka jest jeszcze cieplejsza! I pięknie się to wszystko razem zestawia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...