O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 29 listopada 2018

Boże Narodzenie 2018 (41)



Przepiękną gwiazdę betlejemską z papieru Festive Bells 06 połączyłam z gałązkowym wzorem z papieru Festive Bells 03 marki Altair Art. Kartki świąteczne z tych papierów robią się w zasadzie same.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Świetne połączenie :)
    Kartka jest bardzo świąteczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam te papiery. Na razie leżą ,oglądam je i są tak piękne że szkoda mi ich pociąć. Karteczka z udziałem ich powstała piękna. Tak niewiele trzeba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt papiery są rzeczywiście piękne więc i kartki zrobione z nich wyglądają cudownie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takich papierach nie zawsze trzeba dużo dodawać alby wyszła ładna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna kartka :) dziękuję za udział w zabawie AltairArt - Marlena DT

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutka karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, taka świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, bardzo świąteczna. U mnie w tym roku - wyjątkowo- królują tradycyjne świąteczne kolory. Jest w nich dużo ciepła...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...