O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 5 listopada 2018

Rogaty album wędrujący


Na Rogatym blogu wiele się dzieje. Liftujemy świąteczne kartki, tworzymy grudniowniki, a ostatnio również tworzymy wędrujący album. Mało mi było świątecznego tworzenia, no to się zapisałam...

Inka stworzyła bazę, która wyznacza format i kolorystykę albumu.


Moja strona, a raczej potrójna strona powstała końcem czerwca. Jednak założeniem było niepublikowanie swoich stron, aż do teraz.
A więc moje strony  prezentują się tak:


Do ich stworzenia wykorzystałam bazę kartkową, którą okleiłam papierem Pustynia od APScraft. Na to nakleiłam papier z kolekcji Winter Joy marki ScrapBerry's. Dodałam trochę "pustynnych" i czerwonych dodatków. Całość przykleiłam do przygotowanej koperty, w której znalazł się drobiazg ode mnie.




Pod kartami i na klapce koperty (przykryte kółeczkami) znalazły się magnesiki.


A do podziwiania całego albumu zapraszam na Rogatego. Szukajcie TUTAJ. Wyszedł niesamowity album.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł Inki i piękne czerwcowe strony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.
    Jestem dumna, że miałam okazję uczestniczyć w tym wspaniałym projekcie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ciekawy pomysł. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wyszły strony, świetny pomysł z wędrującym albumem

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karty, niby proste, ale pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny albumik, tylko czekać na wypełnianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam, wspaniały. Fantastyczna zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny projekt. Dziękuję za użycie materiałów APScraft oraz podzielenie się projektem na naszym blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...