O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 1 grudnia 2018

Grudniownik 2018 - listopad



Grudzień się zaczął, jutro początek adwentu, a w grudniowniku nie wszystkie karty maja swoje tematy.
Nadganiamy zaległości.
Na Rogatym blogu wytyczne do kolejnych kart. Tym razem czas na kartę nr 16 i nr 17.

Wszystkie karty mojego grudniowego albumu można zobaczyć TUTAJ.

Moje kolejne karty nadal powstają z papierów marki Altair Art z kolekcji Festive Bells z błyszczącymi dodatkami.


Dzień 16 planowany jest w prezentowym klimacie. Czas kompletować zawczasu prezenty. A ich lista bardzo to ułatwi.










W grudniu sporo jest wymiankowych zabaw. I takie wspomnienia sponsoruje w tym roku dzień 17. Na pewno znajdą sie tutaj dowody moich dwóch wymianek: u Uli (w przyszłym tygodniu wysyłam paczkę) i na Promyczku (szczególnej dla mnie grupie kobiet po przejściach).










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Super wszystko się komponuje w jedną spójną całość, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, taki tradycyjny w kolorach grudniownik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i kolejne strony świetnie przemyślane i ozdobione :0 Czekam na całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie, lubię tradycje i takie grudniownik w klasycznych świątecznych kolorach bardzo mi się podoba :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! nadążasz i świetnie Ci to idzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie lubię te kolory w pracach świątecznych :) Super karty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śledzę rozwój wypadków z zainteresowaniem - coraz większym!
    Pięknie zapowiada się jako całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...