O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 16 grudnia 2018

Świątecznie w APScraft



Dzisiaj po raz kolejny zapraszam Was na moją gościnną inspiracje na blogu APScraft.
Z racji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia przygotowałam trzy proste kartki z shaker box'ami. Są to w zasadzie kartki z przyczepionymi magnesem zawieszkami, które można wykorzystać jako bombki choinkowe lub wiszące ozdoby.


Na kraftowe bazy naniosłam białe gesso przez (zrobioną własnoręcznie) maskę gwiazdki Brzegi pokryłam  pastą śniegową, którą obsypałam brokatem.
Z białego foamiranu zrobiłam gwiazdy betlejemskie wykorzystując wykrojnik lilie i oszronione pręciki.
Z biało-złotego papieru wycięłam gałązki i gwiazdki, pok którymi umieściłam magnesiki. Dodałam jeszcze napis i tak powstała surowa forma kartki.


Potem do kartki dołączyły tekturkowe shaker box'y z szopką. W każdym z nich znalazło się coś innego. Do jednego nasypałam złotą mikę, do drugiego piasek i złotą mikę, a do trzeciego tekturowe gwiazdki i złota mikę. Na koniec dodałam kokardki.
Z tyłu każdego shaker box'a umieściłam pod gwiazdką magnesik.






















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Kartki piękne, a pomysł z shakerami na magmesie genialny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i pomysłowe karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne , mnóstwo ślicznych szczegółów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki w piernikowych kolorach mega :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie Ci wyszły, wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie kartki, kolorystyka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, i bardzo podoba mi sie pomysł z shakerem na magnesie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Pięknie wygląda połączenie bieli z craftowym papierem

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki światne. Pomysł na 2w1 rewelacja. Shaker box na magnes rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażniem :) genialne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wykonanie i fantastyczny pomysł! Takie dwa w jednym - kartka i upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory i bardzo podoba mi się pomysł na odczepiane bombki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...