O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 14 stycznia 2019

Ramka z cytatem



Dzisiaj zaczyna swoją działalność w Żorach sklep stacjonarny i pracownia warsztatowa Ewy z AVEO ART W sobotę miałam zaszczyt uczestniczyć w przedotwarciowej imprezie inauguracyjnej. Na tę okazję zrobiłam dla Ewy ramkę z cytatem motywacyjnym.
Sama się zdziwiłam, że udało mi się zrobić ją w tak minimalistycznym stylu.


Praca powstała na bazie prostej, plastikowej ramki.
Tekst wydrukowałam i włożyłam pod szybkę. Tak po prostu.
Ramkę pokryłam białym gesso. Za pomocą pędzla zrobiłam nierówną strukturę. Potem lekko przetarłam ją woskami: biała perła, kameleon białe złoto i metal złoto królewskie z APScraft. Ozdoby przykleiłam za pomocą gel medium. A są to grosik, skrzydła muśnięte złotym woskiem i złota mika w buteleczce.
Co symbolizują każdy może sobie sam zinterpretować.











Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...