O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 listopada 2020

Bliźniacze kartki


Niedawno zostałam dubeltową ciocią. Tak mi się przynajmniej wydawało.
A to już 10 lat minęło.
Z tej okazji powstały kartki z papierów 2 the Moon and back marki Altair Art. Wykorzystałam wzory z papierów i kilka rzeczy wycięłam. Wszystko "zmontowałam" na kwadratowych bazach.





















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Śliczne bliźniacze kartki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne, zwłaszcza ta z drzewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że chłopcy lubią podobne klimaty :) Kartki wyszły bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za pomysłowość. Świetne 🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą rakietą i księżycem. Całość fajna dla 10latka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...