O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 6 marca 2021

BINGO (9)


Kolejny tydzień, kolejne BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Tym razem miałam niemały problem, bo nic nie mogłam wymyślić. żadna linia mi nie pasowała. Aż znalazłam tekturkę z retro rowerem (bicyklem) i wreszcie coś mi przyszło do głowy.

Moja linia to: las/drzewa - szary - rower.



Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie z papierów 15x15 cm. Wykorzystałam papiery: Dreams Come True 05 drewno szare i z Festive Cats 05 od Altair Art.


Tekturkę bicykla pomalowałam czarna farbą z TEGO zestawu i lekko pokryłam szarym i grafitowym woskiem od APScraft.
Dodałam sporo kwiatów "rozjaśniajacych" kartkę, napis i kawałek brokatowej taśmy.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Wybrałaś najtrudniejszą linię i super Ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło, świetna i bardzo pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair art

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłaś sobie wyśmienicie z tym bingo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie podpasowałaś dodatki do linki bingo :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna kartka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiaty fajnie rozjaśniają całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna kartka. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna praca. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...