O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 22 marca 2021

E jak Elfy


Dzisiaj coś bardziej bajkowego. Jak wyobrażacie sobie elfy?
Ja uważam, że to bardzo pozytywne i radosne stworki. Niekiedy lekko złośliwe. Ale zawsze roztaczające wokół siebie pozytywna energie.
I jeden taki elf przysiadł w oknie na mojej kartce.




Skrzydła głównej bohaterki posmarowałam magicznym klejem i posypałam diamentowym brokatem. A środki kwiatów wzbogaciłam różowymi póperełkami.



Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3D.




Kartkę zgłaszam na:

Wyzwanie E jak E;fy na blogu Kartkowe ABC


Wyzwanie 3/2021 na blogu Altair Art






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Fajna kartka. Ładnie wyszły skrzydla.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Ta ramka z aniołem cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie kolorowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i pozdrawiam ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kartka, skrzydlaty elf super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny elfik, super są te brokatowe skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest moc. Dziękuję że bawisz się z nami na blogu Altair Art. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszły te skrzydła 👍 dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  10. Okno do świata elfów😁, super! Dzięki za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kolorowa i radosna kartka :) Skrzydła wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kolorowa kartka :). Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Karola

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna kartka. Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakże cudownie bajkowo, skrzydła powalają - mienią się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...