O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 26 listopada 2021

Białe kimchi


Dalej zauroczona przepisami Wioli z kanału Pierogi z kimchi wdrażam sie w koreańskie smaki. Zwłaszcza, że mogę posiłkować sie również książką.
Tym razem postanowiłam zrobic białe kimchi.

Ponieważ nie posiadam odpowiednich pojemników, kapustę posiekałam tak jak do tradycyjnego kimchi.


Do zrobienia takiej porcji potrzebne są następujące składniki:

1 duża kapusta pekińska (1,5 kg)
1/3 szklanki soli + 3 łyżki soli
1 biała rzodkiew
1 marchewka
pęczek cebulki dymki
1 duża cebula
1 jabłko
5 ząbków czosnku
Kawałek imbiru (około 2 cm)
800 ml przegotowanej i ostudzonej wody



A jak dokładnie zrobić to pyszne kimchi możecie zobaczyć na TYM filmiku:


A przy okazji zrobiłam też tradycyjne kimchi. Z połowy porcji i nieco mniejszą ilością papryki gochugaru. Poprzednio robiłam je TUTAJ.
I większość rozjechała się do znajomych i rodziny - dlatego są w niewielkich słoikach.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...