O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 13 grudnia 2021

Boże Narodzenie 2021 (6)


Prosta kartka na tegoroczne święta. Bardzo często nie potrzeba zbyt wielu dodatków.


Na kwadratowej bazie znalazły się papiery Festive Bells 03 i Festive Bells 02 marki Altair Art.
Latarenkę wycięłam z papieru Festive Bells dodatki do wycinania, a gwiazdę betlejemska z papieru Festive Bells 08.
Kwiaty ozdobiłam czerwonymi kryształkami.


Na kartce znalazły się tekturkowy napis i szopka.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 12/2021 na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka 😍 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, bardzo świąteczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...