O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 4 listopada 2022

Urodzinowo


Jako przerywnik w robieniu kartek świątecznych zrobiłam kartkę na urodziny. Wykorzystałam kwadratową bazę,


Warstwy podklejone taśmą piankową 3d zrobiłam z papierów ATF/Passion i Nightfall 01 marki Altair Art. Wykorzystałam też atkusz z elementami do wycinania Nightfall.
Zegar wycięłam z paska Spring Blossoms 10, a balony z paska Ever and always 2 - pasek 09.
Całość uzupełniłam napisem i motylem z paska Sunrise.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 11/2022 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Karteczka wyszła świetnie. Ten motylek jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory! Aż mi się już chce lata!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, jaka z Ciebie błyskawica !!! :)
    Ledwo ruszyliśmy z nowym wyzwaniem a Ty już nas zasypujesz pięknymi projektami :)
    Śliczna praca, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka :) Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...