O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 6 grudnia 2022

Boże Narodzenie 2022 (9)


I kolejna kartka świąteczna fotografowana w kiepskich warunkach.


Bardzo prosta kartka zrobiona na kwadratowej bazie z papierów Świąteczne koty 17 marki Skarbnica Pomysłów, Świąteczna historia 06 od Paper Heaven i Festive Bells 02 marki Altair Art..


Dodałam owalny obrazek ze Świętą Rodziną i tekturkowy dzwonek od Crafty Moly pomalowany metalicznymi markerami.
Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d, a pozostałe elementy Magicznym klejem.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 12/2022 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Wow, to tekturka! Na miniaturze wygląda jak pokolorowany scrapek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) Dziękuję za zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, że zawsze z nami jesteś :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, powodzenia w wyzwaniu Altair Art. DT Syla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...