O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 marca 2023

Wielkanoc 2023 (6)


Tym razem na kwadratowej bazie znalazł się ciemnoróżowy papier z poniższego zestawu.


Drugą warstwę stanowi papier Flower Harmony - dodatki 07, który w rzeczywistości jest różowy.
Całość uzupełnia biały Baranek w towarzystwie kwiatów i listków z arkuszy z elementami do wycinania i napisu.


Całość skleiłam taśmą piankową 3d i Magicznym klejem.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2023 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy baranek :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna! Baranek idealnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...