O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 marca 2011

Wielkanoc c.d.

Tym razem wykorzystałam ostatnie nabytki z Craft4You.

Najpierw karteczka na zielonym tle. A "falbanka" jest zrobiona z papieru z kolekcji Hokus Pokus, a kwiatek z serii Chelsea muted mix oraz bradsa.


Na tej kartce również jest papier w groszki z kolekcji Hokus Pokus i koronka w "jajka"



A kwiatki są zrobione z papieru wg korsu Noami, zmodyfikowanego przeze mnie z przyczyn technicznych. Mam tylko dziurkacz w kształcie serca. środek kwiatków wykończyłam białymi cekinami i perełkami.


I ostatnia kartka wykonana wczorajszego popołudnia. Tło tofioletowy papier z kolekcji Hokus Pokus.



A kwiatek zrobiony jest z dwóch kwiatków koronkowych zszytych ze sobą i wykończony perełką.
Kwiatki się robi bardzo prosto wg tego kursiku Mirabeel (widziałam też inny w sieci, ale go nie umiem teraz zlokalizować).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...