O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 23 marca 2011

Jajka

Zrobiłam pierwsze kartki jajka.

Brzegi kartki pocieniowałam fioletowym tuszem, a dół zielonym. Nie wiem jaki to tusz, bo go dostałam.
Tło zrobiłam ze złotego marszczonego papieru.


Kwiatek zrobiłam z papieru i wykończyłam różową perełką.


A druga kartka jajkowa ma wytuszowany brzeg na złoto, a dół na zielono. Tło zrobiłam z papieru z kolekcji Hokus Pokus.


Kwiatek zrobiłam z pomarańczowego papieru. Wycięłam kwiatki i kółka. Płatki pocieniowałam, a kółka nacięłam. Spięłam razem bradsem i wpięłam zielone listki, które wcześniej postęplowałam. Do całości dodałam kokardkę z koronki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...