O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 28 września 2018

Odrobina fioletu...



Dzisiaj przedstawiam kartkę w fioletach. Powstała z fioletowego papieru z bloczka Ever and Always marki Altair Art. Wykorzystałam obie jego strony.



Papier lekko wzbogaciłam fioletowym woskiem od APScraft. Dodałam grubą koronkę, na której znalazły się białe róże na tiulu. A ramkę pomalowałam woskiem w kolorze białego złota.





Nie mogło też zabraknąć foamiranowych różyczek (od Ewy z AVEO Art) oraz błyskotek.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #48 - Koronka na blogu ScrapAndMe


- Wyzwanie #72 - Przygarnij kropka na blogu It's just fun!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

20 komentarzy:

  1. Ciekawie prezentuje się w tych fioletach :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna praca:) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, ja jakoś nie po drodze mam z fioletem

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Ostatnio też było u mnie fioletowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, choć na tekturce brakuje mi jakiegoś napisu??

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) Choć, jak Magdalena napisała, czegoś mi na tekturce brakuje - pokaż koniecznie wersję z napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kompozycja, super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie te fiolety się prezentują. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolety jesienną porą? Jak najbardziej!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te fiolety! Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie :) i jakie cudne kwiatuszki. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię fioletowe prace, kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna i pomysłowo przygotowana na wszelką okoliczność!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...