O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 29 września 2018

Lodówkowiec



Po kilku latach zaczął mi się sypać lodówkowiec. Przyszedł więc czas na zrobienie nowego.
Zrobiłam go na bazie limonkowego papieru w owocowy wzór od Papierowego Potwora. Ten kolor idealnie pasuje do koloru ścian w mojej kuchni.


Na bazę przykleiłam lekko symetrycznie pasek z papieru z serii Sunrise marki Altair Art i zielone papier oznaczający miejsce na karteczki.


Wycięłam smakowite babeczki, ciasteczka i filiżanki, aby nadać pracy kulinarnego charakteru. Dla dodania elegancji, nad słodkościami, umieściłam elegancki dekor z masy plastycznej.



A napis o słodkim życiu ozdobiłam różyczkami.



Jako mocowanie karteczek i miejsce na długopis wykorzystałam drewniana klamerkę do prania. Pomalowałam ją na zielono-niebiesko.





Do zapisków używam pociętych kartek z błędnymi wydrukami. Jedną stronę zawsze maja czystą.


Pracę zgłaszam na Wyzwanie - Kulinarnie na blogu sklepu Zielone Koty.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...