O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 26 września 2019

Kosz kwiatów



Dzisiaj trochę z innej beczki.
Niedługo zbliża się 50-ta Rocznica Ślubu moich Rodziców. Pisałam o tym w poprzednim poście. Życzenia ukryłam w przedstawionym tam box'ie.
Postanowiłam też obdarować Rodziców koszem kwiatów, wykorzystując zdobyte na kursie florystycznym umiejętności. Niestety życie troche pokrzyżowało moje plany.
W koszu miały znaleźć się żywe kwiaty. Niestety kilka dni przed Uroczystością wyjeżdżam do sanatorium (po 3 latach oczekiwania) i żywe kwiaty nie wyglądałyby dobrze.
Postanowiłam zatem w koszu umieścić sztuczne kwiaty. Nie zdobyłam się na ich samodzielne wykonanie. Kupiłam 50 niewielkich goździków i trochę zieleniny.
Do ułożenia kompozycji postanowiłam użyć kosza, w którym niedawno dostałam słodycze.
Moim zdaniem kosz jest sam w sobie ciekawy, bo z przodu niski, a z tyłu dwukrotnie wyższy.


W środku kosza przykleiłam docięty kawałek gąbki florystycznej i zaczęłam bawić się układaniem kompozycji. Kosz wydawał mi się wystarczająco duży. Jednak podczas pracy okazało się, że umieszczenie w nim 50 kwiatków, trochę zieleniny i kilka gałązek gipsówki wcale nie jest takie proste.
Dla stabilności i trwałości wszystko podklejałam klejem na gorąco.



W koszu chciałam też umieścić akcent związany z miłością do Rodziców.
Z pomocą przyszło mi wiklinowe serce, które kiedyś dostałam od Ludmiły. Serce zrobione jest z gazet. Pomalowałam je miedzianą farbą oraz złotym i brązowym woskiem od APScraft.
Na serce przykleiłam tekturkę z napisem "Kochanym Rodzicom" od Anemone. Pokryłam ją złotym woskiem.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja. Cudna kolorystyka 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał przepiękny kosz, mimo że nie lubię sztucznych kwiatów w bukietach, tak tu pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko, dobrze się sprawdziłaś w dziedzinie florystyki. Piękny bukiet! A że ze sztucznych kwiatów, to tylko sprawi, że długo będzie cieszył oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kosz, piękna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny bukiet, widać włożone w niego serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja :) widać, ze kurs się przydał i w pełni z niego skorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja, wspaniały prezent dla rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kwiaty w koszyku wyglądają super, mają taki ton wielkanocny! dla mnie super.

    --
    Pozdrawiamy,
    https://candelle.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...