O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 18 września 2019

Box na Złote Gody



Moi Rodzice w tym roku obchodzą 50. Rocznicę Ślubu. Niestety tak niefortunnie wypadło, ze w tym terminie będę w sanatorium (po 3 latach oczekiwania).
Jednak prezenty mogę przygotować.
Na pierwszy ogień poszedł sześcioboczny exploding box. Do jego oklejenia wykorzystałam papier a marki Altair Art. Na zewnątrz ciemniejszą jego stronę, ATF/Passion wewnątrz jasną.



Na wieczku znalazła się delikatna ramka pokryta woskiem biała perła od APScraft. Napis od Anemone pokryłam królewskim złotem. Całość dopełniłam delikatnymi listkami i papierowymi różyczkami. Dodałam też trochę perełek w płynie.






Na wewnętrznej stronie wieczka przymocowałam kokardkę z małym kółkiem do albumu. W tym miejscu znalazły się zrolowane życzenia ozdobione pierścieniem ze złotej, brokatowej wstążki.
Pierścień zrobiłam, żeby łatwiej było wyjmować życzenia bez konieczności otwierania metalowego kółka.


Środek pudełka jest w delikatniejszych barwach.


Na środku znalazła się urocza ławeczka od Manuny pokryta woskiem biała perła. Na ławeczce, wśród kwiatów, usadowiły się złote obrączki od APScraft.





A na ściankach pudełka umieściłam słowa przysięgi małżeńskiej. Wycięłam je wykrojnikiem baner M i ozdobiłam złotymi serduszkami.







Myślę, że wyszło mi elegancko i od serca.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Piękny, rodzice na pewno będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ławeczka jest świetna! I bardzo podoba mi się pomysł wykorzystania ścianek na słowa przysięgi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, ja myślę, że rodzice wzruszą się niesamowicie, zwłaszcza słowa przysięgi bardzo poruszają... Piękny box robiony z sercem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób na życzenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pamiątka!Fajna forma boxu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały box i pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały box. Dziękuję za wspólną zabawę z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki i ciekawy w formie, a do tego w świetny sposób wykorzystane słowa przysięgi małżeńskiej. Całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z zapisaniem tekstu przysięgi na ściankach. Bardzo mi się podoba :) chyba ukradnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna pamiątka, podoba mi się, że użyłaś żywego koloru, który i na nim podkreśliłaś złoconą tekturką na jaką okazje powstało pudełko :) pomysł z przysięgą, też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...