O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 września 2019

Rogate małe formy - sierpień



W sierpniu przyszedł czas na Rogatym blogu na kolejną małą formę. Tym razem ozdabiamy drewniane klamerki.


Specjalnie na to wyzwanie musiałam sobie kupić drewniane klamerki. No bo sie okazało. że w domu mam tylko plastikowe. I tak jakoś nie mogłam się zdecydować na kolor, że wybrałam aż trzy. I jeszcze pomyślałam, że jedna klamerka w danym kolorze będzie samotna, dlatego powstały po trzy.


Klamerki pomalowałam kolorowymi tuszami kreślarskimi. Potem ozdobiłam je elementami do wycinania od Altair Art (Festive Bells 09 iFestive Bells 12) i Skarbnicy Pomysłów (Świąteczne koty 23). Dodałam jeszcze świecidełka i tekturowe gwiazdki.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

19 komentarzy:

  1. będą fajnym dodatkiem do prezentów lub ozdób świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne, w sam raz do paczek świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dodatek do świątecznych stroików albo prezentów, faajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś kupując tyle kolorów klamerek! Końcowy efekt klamerek świetny - mała swiąteczna ozdoba, a urocza szalenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam drewniane. Pomaliwałam je tuszami kreślarskimi.

      Usuń
  5. Świetny dodatek do świątecznych prezentów, chociaż same w sobie mogą być prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne :) Dziękuje za udział w zabawie na fana miesiąca z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Łojacię jakie one są urocze. I chyba ta wielobarwność działa jeszcze na ich korzyść.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe, będzie świetny dodatek do świątecznych dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och jakie fantastyczne i pomysłowe ...super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Piękne te świąteczne klamerki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są! Chyba skusze się na zrobienie takich:) Mogą być super do prezentów, jako bilecik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są! Będą super dodatkiem do świątecznych pakunków 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bateria klamerkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie takie mini wyszły!i różne różniste!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...