O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 28 września 2011

Metamorfoza kalendarzyka




Kupiłam sobie gazetę, do której był dołączony kalendarzyk. Jednak nie za bardzo podobała mi się jego kolorystyka. I tak zewnętrzna okładka jest teraz z papieru Pastel-Old Time 06 ozdoniona motylami z papieru "Motyle na Łące" oraz papierową koronką.


Kwiatki są wycięte dziurkaczami z papieru " Motyle na łące" i troszkę ozdobione brokatowym długopisem.


Wewnętrzna okładka jest ozdobiona oboma papierami i tą samą koronką.


Dodatkowo wewnątrz znalazł się motylek wycięty wykrojnikiem, pomalowany białą farbą akrylową i ozdobiony brokatowymi długopisami.


I jeszcze jeden wycięty motylek.

A tak wygląda kalendarzyk zamknięty oryginalną gumką - jej nie zmieniałam, bo mi pasowała kolorystycznie do koncepcji.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...