O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 24 lipca 2012

ScrapRybnik

W sobotę w Rybniku było spotkanie scrapowe.
Latarnia Morska sfotografowała prawie całą ekipę po pracy.


A wcześniej w trakcie pracy.



Francesca też pstrykała fotki.


Dzięki Niej mam zdjęcie kwiatowego ATC, które zrobiłam na spotkaniu w celu wymianki.



A ja wylosowałam plażowe ATC od Zulci.




Na spotkaniu zrobiłam też kartkę z kwiatami, które się nazywają powój.




A od mBabki dostałam piękną karteczką z bardzo celnym cytatem.







Zrobiłam jeszcze mini-albumik. Zdjęcia będą jak go sfotografuję.
Zmobilizowałam się też do zrobienia scrapa z moją facjatą, ale zdjęcia nie posiadam.
Jeśli któraś z dziewczyn ma takowe zdjęcie, to poproszę o udostępnienie.
A jak nie to będę musiała "gwizdnąć" go na chwile ze szkoły.

Mam nadzieję, że uczestniczki były zadowolone ze spotkania.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...