O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 5 stycznia 2018

Dla babci



Dzień Babci zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji powstała ta oto kartka.


Powstała ona na bazie papieru Ever and always - Gray marki Altair Art. Wykorzystałam tez tag z tego paska.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #15/2017 - Mapka na blogu The Scrappy Sketches


- Wyzwanie #61 - coś dla Babci, coś dla Dziadka na blogu Artimeno


- A jak Ażur na blogu Kartkowe ABC




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

30 komentarzy:

  1. ładna karteczka, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka :) radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spasowałaś kolory. Dziękuję za udział w zabawie Fansite Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka:) Serdecznie pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest! Serdecznie pozdrawiam -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna. Dziękuję za udział w ażurowym wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa i ładna kompozycja, niebieski papier fajnie układa się na wzór wstążki na prezencie :) Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mi się wydawało, że połączenie czerwonego i niebieskiego jest dość ryzykowne, ale u ciebie wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka będzie ślicznym prezentem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna :) bardzo podoba mi się ten kontrast kolorów, pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma swój klimat. Dziękuję za udział w zabawie Fansite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszy rzut oka wygląda jak patchwork. Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kartka, idealna nie tylko dla babci

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, pięknie dobrane kolory.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory. I moje ukochane kryształki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...