O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 22 lutego 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - luty (5)



W LUTYM na Rogatym blogu króluje czerwień. Ba taki jest temat wyzwania w tym miesiącu.


Jak zwykle nie poprzestałam na jednej kartce. Tym razem powstały dwie (ale do końca wyzwania jest jeszcze trochę czasu...).
Dzisiaj przedstawiam pierwszą z nich.


Bazą do jej wykonania były papiery z bloczka Drzewko Wigilijne od Galerii Papieru (dostępne w Skarbnicy Pomysłów). Połączyłam tutaj szary i czerwony papier w delikatny koronkowy wzór.


A główną ozdoba jest tekturka Matki Boskiej z Dzieciątkiem od I KROPKI.
Zostawiłam ją w surowej formie, ale na ramce nakleiłam kryształowe mini-kwiatuszki od APScraft.


Jeszcze tylko odpowiedni napis i kartka gotowa.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

20 komentarzy:

  1. Ślicznie wygląda w tej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pełna świątecznego ciepła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, taka delikatna. Bardzo lubię własnie takie kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie śliczną niespodzianką dla obdarowanej

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dużo energii dodaje ta czerwień, oba papiery ślicznie koronkowe. A tekturka, to prawdziwa klasy świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciepła, nastrojowa wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna,klimatyczna kartka :-) Dziękuję ,i juz dziś zapraszam na kolejne świateczne kartkowanie na Rogatym- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow przepiękna :) śliczna ta tekturka. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie dominującej czerwieni z szarością zawsze mnie urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Pięknie zestawione kolory, a koronki dodają nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka! Kolory cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie te papiery współgrają z tą tekturką! Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna warstwowa kartka
    ... i czerwono jest- jak na luty przystało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...