O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 21 lutego 2020

Najlepsze życzenia...



Osoby, które mnie regularnie odwiedzają, że ja często robię kartki "seriami".
Jak udało mi się zasiąść do tworzenia po dłuższej przerwie, to powstały dwie kartki.
Dzisiaj przedstawiam tą drugą.


Kto zgadnie z jakich papierów ona powstała?
Oczywiście z papierów marki Altair Art.
Jak w poprzedniej pracy wykorzystałam do jej zrobienia papier z małego bloczka Spring Blossoms (TUTAJ jest arkusz w większym formacie) oraz elementy do wycinania z TEGO papieru.
Tym razem tłem do kwiecistych motywów jest papier Ever and always 2 - 02.




Punktem wyjścia do zrobienia tej kartki był motyw skrzynki z kwiatami. Po prostu mnie urzekł.


Kwiatki i napis przykleiłam na kosteczkach 3D. Tym razem kwiatki zyskały środki zrobione różowymi perełkami w płynie.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...