O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 20 lutego 2020

Kwiatowe życzenia



Wracam po dłuższej przerwie. Można powiedzieć, że wracam do żywych.
Niestety choroba i ŹLE dobrane leki mogą człowieka prawie całkowicie wykluczyć z życia.
Mam nadzieję, że mam to za sobą i wena twórcza również wróci.


Przedstawiam Wam niezbyt przestrzenną kartkę, bo poleci w świat w kopercie.
Powstała z papierów mojej ulubionej marki, czyli Altair Art. Wykorzystałam do jej zrobienia papier z małego bloczku z kolekcji Spring Blossoms (TUTAJ jest jego duża wersja), niebieski papier Blue Rose 02 oraz elementy do wycinania z TEGO arkusza.



Napis wycięłam wykrojnikiem baner M od APScraft.


Wycięte elementy przykleiłam na kosteczkach 3D, a ich środki wypełniłam bordowymi perełkami w płynie.




I jeszcze się pochwalę. Na blogu Altair Art otrzymałam zaszczytny tytuł Fana Roku 2019.
W nagrodę dostałam wielkie pudło papierów (no dobrze, kilka sobie domówiłam przy okazji).
I nie dziwcie się, że dopiero teraz, bo oczekiwałam na najnowsze nowości, które Ania tworzyła.
Jest to niesamowity prezent. Będę miała zapas na długo... a może na krótko?


Jednak największą nagrodą i formą wyróżnienia jest otrzymana przepiękna ozdoba / dyplom, który zrobiła specjalnie dla mnie Ania.
Za to dziękuję z całego serca.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Ukwiecona karteczka wygląda cudownie:)
    A papiery po prostu miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka 🤩
    Życzę dużo zdrówka 😘 mnie kiedyś lekarz leczył na ostre zapalenie wątroby, zamiast podać antybiotyk na angine 🤦‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do pełni zdrowia i weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja z wycinanek Ci wyszła!
    I dyplom cudowny - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, jaka przestrzenna :) Gratuluję wygranej - piękny dyplom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna. Bardzo gratuluję nagrody i przede wszystkim cieszę się, że zdrówko lepsze. :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka z wnęką-okienkiem :) Przypomniałaś mi o tego typu kartkach-dawniej robiłam kartki z okienkiem ;) Gratuluję zwycięstwa, piękny dyplom, a kolekcje papierów starczą na pewno na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, radosna kartka :)
    Gratuluję tytułu i wspaniałej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, ukwiecona kartka :)
    Piękny dyplom, takie gesty są niezwykle miłe :)
    Dobrze, że ze zdrowiem już lepiej, oby już tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną karteczką wykonałaś. Dziękuję za wspólna zabawę z marka Altair Art. A nagroda chyba szybko przemieni się w piękne prace na które czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow gratulacje i rzeczywiście sama ozdoba jest niesamowitą nagrodą. Cieszę się że wróciłaś do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...