O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 11 stycznia 2020

Zaproszenia na osiemnastkę



No i wielkimi krokami zbliża się ten dzień, kiedy zostanę Matką Dorosłego Człowieka.
Z tej okazji powstały zaproszenia w dwóch odsłonach.


Zaproszenia są minimalistyczne i z jednego arkusza papieru. jest to oczywiście papier marki Altair Art, a dokładniej Cold/Fish Eye.


Na papierach odbiłam stempel z nutkami i zembossowałam go czarnym i srebrnym pudrem. W tych samych kolorach zembossowałam brzegi digi-stempla od Judi Judyty.
A na koniec dodałam połówki metalowych kwiatków.
Całość wyszła lekko przestrzenna za sprawa kosteczek 3D.













Niby takie same, a jednak inne.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. O rewelacyjne zaproszenia wykonałaś ! Świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje karteczki przypomniały mi o tym co chodzi za mną od kilku dni - real blue Chyba muszę coś skleić w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zaproszenia, widać że włożyłaś w nie dużo pracy, wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe i świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba mi się podobają i nie wiem, które bardziej. :)
    Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach nie dość że męskie to jeszcze zaproszenia. Świetnie ugryzłas temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zaproszenia:) Dziękuję za zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają! Kolory świetnie połączyłaś,i całość pasuje do młodzieńczego wieku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...