O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 stycznia 2020

Różowe zaproszenia komunijne


Witam wszystkich serdecznie w Nowym Roku i życzę Wam WSZYSTKIEGO TWÓRCZEGO.


Zaczynam ten rok nietypowo, bo od zaproszeń komunijnych, a nie kalendarza.
Zaproszenia miały być gotowe jeszcze w grudniu, ale zmogła mnie grypa. Ledwo się wykurowałam i znowu jestem chora.
W takich sytuacjach to ja marzę o słonecznej, śnieżnej zimie z lekkim przymrozkiem.


I jak przystało na moją papierową miłość od lat zaproszenia powstały z papierów marki Altair Art. A dokładnie połączyłam Ever and always - Pink i Ever and always - Ecru. Gałązki winorośli wycięłam z papieru Ever and always - Green Peas groszek. Całość uzupełniłam złotą hostią i napisem wyciętym banerkiem M od APScraft.



Kwiatuszki wycięłam dziurkaczem i wypełniłam je perełkami w płynie. Perełki znalazły się jeszcze w dwóch miejscach dopełniając całości.





A na koniec pochwalę się wyróżnieniem.
Zostałam Fanem Roku 2019 na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Przepiękne zaproszenie ,bardzo ładnie się prezentuje :) Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, zaproszenia świetnie skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny efekt dały dziureczki w kwadratach ni to przeszycie ni perforacja. Ładne zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, kwiatuszki cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. what a great post :) I follow you on gfc #181 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostać takie zaproszenie to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doroto w Nowym Roku życzę samych wspaniałości i dużo twórczego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kwiatuszki, śliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zaproszenie - fajnie, że bawisz się z Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zaproszenia :), Gratulacje za wyróżnienie i też tęsknię za mrozem zimy bo też chora niestety ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...