O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Kartka urodzinowa



I druga kartka urodzinowa dla młodej dziewczyny, która po raz pierwszy znajdzie na torcie i kartce liczbę dwucyfrową.
Bazą jest tutaj papier Sunrise 01 - różowy marki Altair Art. Błyszczące fioletowe papiery tworzą warstwy, na których znalazła się kompozycja z kwiatów i balonów.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, kolorystyka i motywy podobne do pierwszej, a jednak kartki się różnią i to jest wspaniałe - siostrzane kartki dla sióstr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię baloniki na kartkach urodzinowych dla dzieci. Radośnie tu i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, właśnie widzę drugą kartkę. :) Też śliczna. Fajnie, że je utrzymałaś w jednym stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczęca kartka w moich ulubionych kolorkach!
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka na urodziny w ślicznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że wiosna trwa w najlepsze... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wesoła i ukwiecona karteczka dla młodej kobietki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...