O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 listopada 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - listopad - bis (40)


W listopadzie na Rogatym blogu inspiracją jest przepiękna kolęda "Pójdźmy wszyscy do stajenki". W tym miesiącu chyba wszystkie moje świąteczne kartki się kwalifikują, bo są z szopkami.




Tym razem na kwadratowej bazie znalazły się papiery Cold/Fish Eye od Altair Art i True Blue basic 18 od Skarbnicy Pomysłów. Dodałam jeszcze ramkę z szopką i kilka elementów wyciętych z arkusza Midwinter elementy do wycinania 01 Boże Narodzenie.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...