O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 12 listopada 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - listopad - bis na bis (41)


Tak się rozpędziłam, że na listopadowe wyzwanie na Rogatym blogu zrobiłam trzy kartki. Ale cóż, inspiracja jest nasre piękna. Tym razem kartkujemy do kolędy "Pójdźmy wszyscy do stajenki".




Nadal pozostając w niebieskościach, na kwadratowej bazie połączyłam papiery True Blue basic 15 od Skarbnicy Pomysłów i ecru z kolekcji Ever and Always od Altair Art. Dodałam jeszcze obrazek ze Świętą rodziną, tekturowe gwiazdki i kilka elementów wyciętych z papieru Midwinter elementy do wycinania 01 Boże Narodzenie. Kwiatki tradycyjnie wzbogaciłam perełkami w płynie.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka, idealnie świąteczną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie inspirujesz muszę w końcu się zmobilizować i coś świątecznego skleić...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne to przesunięcie warstw i kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Bardzo podoba mi się układ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają te przekrzywione warstwy i te 3 niebieskie kwiaty na dole.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...