O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 listopada 2020

Kwiaty i nie tylko...


Trzynastego w piątek! Jesteście przesądni?

Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę uniwersalną. Warto takie mieć w zapasie na niespodziewaną okazję.

Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie kraftowej. Pocięłam papiery Butterfly Effect bloczka 20x20 z kolekcji z marki Altair Art. Kwiaty wycięłam z arkusza Butterfly Effect 09, a motyla z arkusza Butterfly Effect 08.
A warstwy rozjaśniłam przedzielając je papierem z bloczka The Beautiful Moments. Dodałam też trochę złotych perełek w płynie.




Po pocięciu papierów, z "lewej" strony została mi połowa portretu tej przeuroczej dziewczynki. Szkoda mi było ją zostawić więc wkomponowałam ją wśród kwiatów. I tak sobie zagląda jednym okiem.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, ja również postanowiłam więcej wycinać, zakupiłam nawet nożyczki do profesjonalnego wycinania zobaczymy jak mi pójdzie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo jesienna :) Fajne warstwy :)
    Bardzo lubię wycinać i

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię piątki trzynastego. Choć ten rok cały jest jak tradycyjny trzynasty:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jaka śliczna ta czerwień z brązem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...