O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 20 listopada 2020

Pudełko z kwiatami


Ostatnio znalazłam bazę takiego pudełka. Postanowiłam ja skleić i nadać jej koloru.
Najpierw pokryłam ją białym gesso. potem za pomocą gel medium nakleiłam siatkę, koronki i tekturki.
Całość ponownie pokryłam gesso.
Po wyschnięciu z zewnątrz pokryłam pudełko niebieską farbą o perłowym połysku. Środek stał się żółty.
No a potem zaczęłam się bawić farbkami z metalicznym i odblaskowym połysku oraz woskami od APScraft.
Całość wykończyłam perełkami w płynie.
Niestety nie wszystkie efekty widać na zdjęciach.
















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...