O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 10 grudnia 2019

Świąteczna ozdoba na stół



Uczestniczyłam ostatnio w warsztatach z robienia wianków i ozdób świątecznych z materiałów recyklingowych w ramach programu REWITA.
Wykonałam ozdobę na stół.


Konstrukcja wykonana jest z siatki florystycznej owiniętej organzą. Dół wzmocniłam kawałkiem deseczki i kory, aby organza się nie marszczyła i łatwiej było przyklejać ozdoby. Poza tym stabilizują one cała konstrukcję.


Boki i dół ozdobiłam gałązkami ze starej choinki oraz brokatowymi listkami.
Po zewnętrznej stronie łuków znalazły się gwiazdy betlejemskie odzyskane z tego starego wianka.


W środku ułożyłam kompozycje z kwiatów i bombek, tworząc złoto-białą kompozycję.





Pracę zgłaszam na Wyzwanie #51 - Świąteczne dekoracje na blogu Od A do Zet.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Świetny sposób na wykorzystanie rzecy, które gdzieś zalegają w pudłach. Taka ozdoba pięknie udekoruje dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna świąteczna ozdoba pewnie szybko znajdzie swoje miejsce w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszy rzut oka, na miniaturce myślałam, że to Wielkanoc bital zolot po lewej to białe wyglądało jak jajeczka. Ale w zbliżeniu zdecydowanie Boże Narodzenie i bardzo ładna ozdoba na stół. Szczególnie cała konstrukcja mi się podoba owinieta tym tiulem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry sposób na recykling rzeczy. A stroik wyszedł piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała dekoracja, będzie piękną ozdobą stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna świąteczna dekoracja. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ozdoba...Dziękuję za udział w wyzwaniu "od A do Zet" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna ozdoba świąteczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sklepu "od A do Zet".

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, świetny pomysł, świetne wykonanie. Bardzo mi się podoba ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...