O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 grudnia 2019

Grudniowe imieniny



W natłoku przedświątecznych przygotowań zrobiłam kartkę imieninową dla mojej cioci.


Do jej zrobienia wykorzystałam papier Foggy Dew - Blue Monday/Wild Geese i obrazek z arkusza Nightfall 08 marki Altair Art.
Brzegi lekko postarzyłam i potuszowałam. Dodałam napis oraz delikatną serwetkę i papierowy border, który mocno wytuszowałam. Całość uzupełniłam złotymi perełkami.






Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 12/2019 - Dowolna praca z użyciem papierków Altair Art na blogu Altair Art.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje, ciocia z pewnością się ucieszy z kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakim zaskoczeniem było gdy nie zobaczyłam kartki świątecznej :) ciocia bardzo z pewnością ucieszy się bo kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna, dokladnie tak samo pomyślałam. O! wiosna nie BN :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka:) Taka kartka to odskocznia od świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami trzeba zrobić coś innego, niż świąteczne prace. Bardzo ładna lekka i wiosenna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna praca :) Dzięki za udział w wyzwaniu Altair Art <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka :) Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna imieninowa karteczka, sama bym chciała taką dostać. Dziękuję za udział w grudniowym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, serwetka mnie urzekła 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...